مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-02سياسي

همدان جزو استان های برتر در اجرای پروژه هاست


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان جزو استان های برتر در حوزه شروع، ادامه و افتتاح پروژه هاست گفت: این رویداد مدیون همه مدیران و هماهنگی درون استانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز همایش ها و مطالعات کتاب و کتابخوانی استان همدان و کتابخانه عمومی شهید حبیب الله مظاهری مریانج اظهار کرد: شهر مریانج 157 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که در نسبت جمعیت به شهید در رده های اول کشور محسوب می شود.

وی گفت: شهید مظاهری مالک اشتر گمنامی است که اگر تنها 6 ماه در جبهه جنوب می ماند و شهید نمی شد به یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بدل می شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه شهید حبیب الله مظاهری در آزادسازی خرمشهر نقش اساسی ایفا کرد، این شهید بزرگوار را خطاب قرار داد و افتتاح این مرکز فرهنگی را به روح ایشان تبریک گفت و افزود: هیچ اتفاقی فرخنده تر از این رویداد نیست.

وی تصریح کرد: این کتابخانه زمانی شکل گرفت که جشنواره فیلم کودک و نوجوان به استان آورده شده و سالن هایی به این منظور افتتاح شد.

حاجی بابایی با بیان اینکه ما جزو استان های برتر در حوزه شروع، ادامه و افتتاح پروژه ها هستیم ادامه داد: این رویداد مدیون همه مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان جزو استان های برتر در اجرای پروژه هاست

همدان جزو استان های برتر در اجرای پروژه هاست