مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-02سياسي

افتتاح 3500 میلیارد تومان پروژه در همدان


3 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه را در 90 روزه انتقالی دولت در استان همدان افتتاح خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز همایش ها و مطالعات کتاب و کتابخوانی استان همدان و کتابخانه عمومی شهید حبیب الله مظاهری مریانج اظهار کرد: شهر مریانج در تاریخ همدان نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب، تداوم و تثبیت انقلاب داشته و امروز نیز این نقش خود را به به اتمام رسیده، یک برنامه 100 روزه تدوین کردیم که پروژه ها را به اتمام برسانیم.

استاندار همدان با بیان اینکه در این مدت 3 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه را در 90 روزه انتقالی دولت در استان همدان افتتاح می کنیم تصریح کرد: در هشت سال گذشته مجموعا بیش از 30 هزار میلیارد تومان در استان پروژه ملی در استان جذب و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مرکز همایش ها و مطالعات کتاب و کتابخوانی استان همدان و کتابخانه عمومی شهید مظاهری مریانج دارای یک عقبه فکری عظیم است ادامه داد: این مرکز شایسته مردمان بزرگ مریانج است و کاربردهای مختلفی دارد که مورد نیاز مردم است.

شاهرخی با اشاره به اینکه مردم و فعالان فرهنگی از همه ظرفیت های این مرکز بهره ببرند خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها به شهدای شاخص که هر ساله تعیین می شود توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3500 میلیارد تومان پروژه در همدان

افتتاح 3500 میلیارد تومان پروژه در همدان