مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-02سياسي

حضور موفق ایران در نمایشگاه فرهنگی هنری مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2021


در مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2021 به منظور آشنایی تیم های حاضر در مسابقات، با فرهنگ و آداب و رسوم دیگر کشورهای شرکت کننده، نمایشگاه فرهنگی هنری با عنوان (خانه دوستی) در منطقه آلابینو واقع در حاشیه شهر مسکو برپا گردیده است .

- در مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2021 به منظور آشنایی تیم های حاضر در مسابقات، با فرهنگ و آداب و رسوم دیگر کشورهای شرکت کننده، نمایشگاه فرهنگی هنری با عنوان (خانه دوستی) در منطقه آلابینو واقع در حاشیه شهر مسکو برپا گردیده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایشگاه، جمهوری اسلامی ایران با همت معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح غرفه ای شامل نمادهای تاریخی، فرهنگی، مذهبی، صنایع دستی، مجموعه کتب دفاع مقدس به زبان روسی ارایه نموده و حضوری فعال و موفق در این عرصه داشته است.

غرفه کشورمان که با عرضه محصولات فاخر هنری، نمادهای تاریخ کهن ایران اسلامی و همچنین نمایش خوشنویسی و نیز سرگرمی کودکان با استقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان روبرو گردیده است، مورد بازدید تعدادی از مسئولین دفاعی و سیاسی از جمله امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وابسته نظامی ایران در روسیه، ژنرال والری گراسیموف رییس ستاد ارتش روسیه، جمعی از سفرا، دیپلمات ها و وابسته های نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور موفق ایران در نمایشگاه فرهنگی هنری مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2021

حضور موفق ایران در نمایشگاه فرهنگی هنری مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2021