مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-02سياسي

افتتاح کتابخانه عمومی شهیدمظاهری در مریانج


مرکز همایش ها و مطالعات کتاب و کتابخوانی استان همدان و کتابخانه عمومی شید حبیب الله مظاهری مریانج در هفته دولت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز مرکز همایش ها و مطالعات کتاب و کتابخوانی استان همدان و کتابخانه عمومی شهیدمظاهری مریانج با حضور حمیدرضا حاجی بابایی و احمد حسین فلاحی نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس، استاندار؛ معاون امور عمرانی و فرماندار افتتاح شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این آیین با بیان اینکه کتابخانه عمومی شهید مظاهری دارای سبقه 50 ساله است اظهار کرد: این کتابخانه در محل فعلی در سال 1350 با زیربنای 120 متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد.

عاطفه زارعی گفت: پس از مدتی با توجه به نیاز و تقاضای مردم بازسازی کتابخانه در سال 1388 توسط ارشاد اسلامی استان آغاز و در فروردین 1397 به اداره کل کتابخانه های عمومی به منظور تکمیل و بهره برداری واگذار شد.

وی با بیان اینکه در تمام این مدت کتابخانه تعطیل نبود و خدمات کتابخانه ای از راه های مختلف مانند فضای استیجاری به مخاطبان ارائه می شد افزود: این پروژه با زیربنای یک هزار و 408 متر مربع و بیش از 15 هزار منبع افتتاح و در دسترس عموم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه عمومی شهیدمظاهری در مریانج

افتتاح کتابخانه عمومی شهیدمظاهری در مریانج