مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-02حوادث

کشف بیش از 600 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 3 سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف بیش از 600 کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات تکاوران پلیس در جنوب شرق کشور خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف بیش از 600 کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات تکاوران پلیس در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرداراحمد طاهری اظهارکرد: به دلیل موقعیت خاص منطقه ای و همجواری سیستان و بلوچستان با مرزهای پهناور و گسترده، مبارزه بی امان با پدیده خانمان سوز مواد مخدر اولویت اصلی پلیس استان بوده و اعضای باندهای مسلح مواد مخدر به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می گیرند.

وی افزود: در راستای این مبارزه شبانه روزی شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان سراوان با هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و همچنین پایش های دقیق و تخصصی اعضای یک باند مسلح را که از مناطق جنوبی استان به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به جابجایی مواد مخدر به مرکز استان می کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند مسلح پس از اینکه در یکی از محور روستایی شهرستان سراوان وارد کمین تکاوران پلیس شده با آن ها به صورت مسلحانه درگیر می شوند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 600 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 3 سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 600 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 3 سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان