مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-02پزشكي

عبور کشور از قله پیک پنجم کرونا/ لزوم استفاده از دو ماسک در اماکن عمومی


معاون درمان ستاد کرونا در تهران با تاکید بر اینکه هم اینک به قله پیک پنجم رسیده ایم، به مردم توصیه کرد که در اماکن عمومی استفاده از دو ماسک اجباری است و یا استفاده از ماسکِ فیلتردار، - معاون درمان ستاد کرونا در تهران با تاکید بر اینکه هم اینک به قله پیک پنجم رسیده ایم، به مردم توصیه کرد که در اماکن عمومی استفاده از دو ماسک اجباری است و یا استفاده از ماسکِ فیلتردار، ارجح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر توکلی با بیان اینکه تولید واکسن داخلی و واردات در حال انجام است، گفت: در حال حاضر واکسیناسیون عمومی در مراکز تجمیعی واکسیناسیون با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس گزارشات وزارت بهداشت، محموله های واکسن به تدریج وارد شده و در شبکه توزیع قرار می گیرد و به نحو احسن پیش می رود.

توکلی درباره روند تولید واکسن برکت و پارس در کشور اظهار کرد: سبد تولید داخل در حال حاضر کفافِ نیازِ عمومی را نمی دهد و برندهای خارجی و مورد تایید، وارد می شود.

پیگیری برای تزریق عمومی واکسن رازی این پزشک متخصص که در برنامه ای رادیویی صحبت می کرد، گفت: واکسن کوپارس نیز که تولید سرم سازیِ رازی است در حال پیگیری برای تزریقِ همگانی است.

با همه این تفاسیر، باز هم واکسن داخلی کفاف نمی دهد و باید حتما از برندهای خارجی و وارداتی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور کشور از قله پیک پنجم کرونا/ لزوم استفاده از دو ماسک در اماکن عمومی

عبور کشور از قله پیک پنجم کرونا/ لزوم استفاده از دو ماسک در اماکن عمومی