مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-02حوادث

تیراندازی در دبیرستان، جان دانش آموز آمریکایی را گرفت


در یکی دیگر از حوادث مرتبط با تیراندازی در آمریکا، یک دانش آموز در دبیرستانی واقع در ایالت «کارولینای شمالی» مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه حوادث مرتبط با تیراندازی در ایالات متحده به واسطه آزاد بودن حمل سلاح در این کشور، یک دانش آموز در دبیرستانی در ایالت کارولینای شمالی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، کاترینا تامپسون رییس پلیس وینستون سیلم در یک کنفرانس خبری در خصوص حادثه تیراندازی در دبیرستان مونت تبور گفت که در پی وقوع تیراندازی، مدرسه بلافاصله تعطیل شده است زیرا مأموران اورژانس، معاونان کلانتری و مأموران پلیس بلافاصله بعدازظهر روز گذشته (چهارشنبه) برای جستجوی مظنون این حادثه وارد مدرسه شدند.

آن طور که در این گزارش آمده است، فرد مظنون یکی از دانش آموزان دبیرستان است.

دانش آموزی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به یک بیمارستان محلی منتقل شد و در آن جا بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

اداره کلانتری شهرستان فورسایت در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که مظنون حادثه فوق که اشاره ای به نام وی نشده، بازداشت شده است اما جزییات بیشتری در این رابطه ارائه نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی در دبیرستان، جان دانش آموز آمریکایی را گرفت

تیراندازی در دبیرستان، جان دانش آموز آمریکایی را گرفت