مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-02حوادث

روند کاهشی تلفات غرق شدگی در 4 ماهه اول امسال در استان اصفهان


مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: آمار تلفات غرق شدگی در استان طی 4 ماهه نخست سال جاری با کاهش مواجه بوده و در تمامی ماه ها روند کاهشی داشته است.

- علی سلیمان پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در 4 ماهه نخست سال جاری 10 نفر به دلیل مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، بدون تغییر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه در 4 ماهه اول سال جاری از کل تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان 7 نفر مرد و 3 نفر زن بودند، افزود: تعداد افراد فوت شده بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در تیر ماه امسال 2 نفر ثبت شده که نسبت به تیر ماه سال گذشته که 3 نفر بوده، کاهش داشته است.

روند کاهشی تلفات غرق شدگی در 4 ماهه اول امسال وی با اشاره به اینکه آمار تلفات غرق شدگی در استان طی 4 ماهه نخست سال جاری با کاهش مواجه بوده و در تمامی ماه ها روند کاهشی داشته است، گفت: در 4 ماهه اول سال جاری آمار تلفات غرق شدگی تعداد 12 نفر بوده است، این آمار در مدت مشابه سال قبل 28 نفر گزارش شده بود.

سلیمان پور با بیان اینکه تعداد مردان فوت شده بر اثر غرق شدگی در 4 ماهه امسال 8 نفر و تعداد زنان 4 نفر ثبت شده است، مطرح کرد: آمار تلفات غرق شدگی در طی 4 ماهه اول سال جاری در استخر کشاورزی 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی تلفات غرق شدگی در 4 ماهه اول امسال در استان اصفهان

روند کاهشی تلفات غرق شدگی در 4 ماهه اول امسال در استان اصفهان