مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-02سياسي

برگزاری کارگاه های فرهنگی، اجتماعی به همت بنیاد علوی در دیشموک


مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: بنیاد علوی جهت رفع آسیب های اجتماعی در بخش دیشموک اقدام به برگزاری کارگاه های مختلف فرهنگی، اجتماعی کرد.

- اسفندیار مختاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد:  بنیاد علوی در جهت رفع آسیب های اجتماعی در بخش دیشموک اقدام به برگزاری کارگاه های مختلف فرهنگی کرده و تاکنون در ماه جاری بیش از 10 کارگاه در بخش دیشموک برگزار شد.

مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت : هم اکنون کارگاه مهارتی والدین در حال اجراست و تاکنون در روستاهای، مورخانی،  دشتک ، سردو، رودایوک ، دهنو و اسفندان این کارگاه برگزار شد.

مختاری در ادامه افزود : دوره تربیت مربی آموزش خانواده  با حضور 50  نفر از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهر دیشموک این هفته برگزار شد وی هدف از برگزاری این کارگاه ها را  تقویت بانوان فعال فرهنگی ، اجتماعی  در جهت اجرای این طرح دانست و گفت: این کارگاه ها توسط همین بانوان در روستاها برگزار خواهد شد.

بذرافشان معاون فرهنگی  نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: هدف از اجرای چنین برنامه هایی در بخش دیشموک، جلوگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی در حوزه خانواده است و بیشتر برنامه های حوزه فرهنگی بنیاد علوی در همین راستا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های فرهنگی، اجتماعی به همت بنیاد علوی در دیشموک

برگزاری کارگاه های فرهنگی، اجتماعی به همت بنیاد علوی در دیشموک