مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-02اقتصادي

کشف 37 تن سیمان احتکار شده درکبودراهنگ


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف 37 تن سیمان احتکار شده در یک انبار مسکونی در کبودراهنگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، داریوش جودکی اظهار کرد: 37 تن سیمان به جای عرضه در بازار ، در انبار منزل مسکونی در کبودراهنگ دپو شده بود.

وی با بیان اینکه این کشف با همکاری تعزیرات حکومتی ، اداره صمت و نیروی انتظامی شهرستان انجام شده و پرونده هم اکنون در حال رسیدگی است، افزود: حسب گزارش های رسیده در گشت مشخص شد یک واحد صنفی مصالح فروشی پس از دریافت سیمان از کارخانه و عرضه به نرخ مصوب، آن را در منزل خود احتکار کرده است.

جودکی تصریح کرد: پس از مراجعه یکی از اعضای تیم به عنوان خریدار، فروشنده از عرضه سیمان امتناع و از بازکردن درب انبارها خودداری کرد.

وی افزود: این مصالح فروشی در مجاورت منزل مسکونی بود و پس از باز شدن درب حیاط مقدار زیادی سیمان مشاهده شد که پس از صورت جلسه پرونده ای در تعزیرات حکومتی این شهرستان به اتهام احتکار 37 تن سیمان تشکیل و متهم احضار شد و پرونده هم اکنون در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ضمن تشکر از اصناف قانونمند ومتعهد تصریح کرد: با واحدهایی که قصد سوء استفاده ازموقعیت بازار را دارند با قاطعیت برخورد می کنیم وآماده دریافت گزارشات مردم عزیز از طریق تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 37 تن سیمان احتکار شده درکبودراهنگ

کشف 37 تن سیمان احتکار شده درکبودراهنگ