مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-02اقتصادي

افزایش 20 درصدی متقاضیان تولید محصول گواهی شده در شیراز


با همت کارشناسان مجرب، فرهنگ سازی، ایجاد رغبت و انگیزه در بین کشاورزان تعداد متقاضیان تولید محصول گواهی شده در شهرستان 20 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی شیراز گفت: با همت کارشناسان مجرب، فرهنگ سازی، ایجاد رغبت و انگیزه در بین کشاورزان تعداد متقاضیان تولید محصول گواهی شده در شهرستان 20 درصد افزایش یافته است.

ذبیح الله سیروسی پنج شنبه 11 شهریور با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: دو گواهی استاندارد تشویقی و سه گواهی ICM برای محصولاتی از جمله پیاز ،سیب زمینی،سیب و گوجه فرنگی توسط شرکت بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی این شهرستان در سال زراعی گذشته صادر شد.

او افزود: جذب بیش از 25 بهره بردار با سطح کشتی معادل 20هکتار محصولات مختلف باغی و زراعی از جمله سیب، پیاز، سیب زمینی و گوجه فرنگی برای تولید محصول گواهی شده در شهرستان شیراز نتیجه تلاش کارشناسان و دیده شدن اثرات صدور گواهی های فوق بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: محصول گواهی شده محصولی است که در آن باقیمانده سموم، آفت کش ها و عناصر سنگین و آلاینده از حد مجاز پایین تر است و از نظر تغذیه ای به اندازه کافی حاوی عناصر غذایی برای سلامت انسان و دام است.

سیروسی اظهار کرد: تولید محصولات گواهی شده توام با هزینه های بیشتری برای کشاورزان است و در این زمینه کشاورزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی متقاضیان تولید محصول گواهی شده در شیراز

افزایش 20 درصدی متقاضیان تولید محصول گواهی شده در شیراز