مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-02سياسي

فعال سازی 22 بیمارستان در کشور/ 800 تخت بیمارستانی افزوده شد


فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه کشور با اشاره به فعال سازی 22 بیمارستان در کشور گفت: 800 تخت بیمارستانی از سوی بهداری نیروی زمینی سپاه کشور به ظرفیت بیمارستان های کشور افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر نیروی زمینی به فرماندهی سردار خاکپور تشکیل جلسه داده و اقدامات لازم را در این زمینه شروع کردیم.

وی با اشاره به اضافه شدن 800 تخت بیمارستانی از سوی بهداری نیروی زمینی سپاه کشور به ظرفیت بیمارستان های کشور ادامه داد: این ظرفیت ها برای بیماران حاد تنفسی در نقاط پرخطر کشور با استقرار در هشت نقطه کشور افزوده شده است.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه کشور با اشاره به اینکه بیمارستان طالقانی اهواز در هفتمین نقطه کشور فعال شده است، تصریح کرد: با افتتاح این بیمارستان نیروی زمینی سپاه 650 تخت بیمارستانی را با تمام رعایت دستورالعمل ها، شاخص ها و سنجش های اعتباربخشی با تعامل با دانشگاه های علوم پزشکی کشور فعال کرده است؛ همچنین در کمتر از دو هفته آینده 150 تخت دیگر را بر اساس اعلام نیاز فعال می کنیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اخوان یادآور شد: تقریباً در 20 روز هفت بیمارستان را برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی فعال کردیم که یک رکوردشکنی در نیروی زمینی سپاه است؛ خدا را شاکریم که نیروی زمینی سپاه با نیروهای جهادی و انقلابی این رکوردشکنی را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی 22 بیمارستان در کشور/ 800 تخت بیمارستانی افزوده شد

فعال سازی 22 بیمارستان در کشور/ 800 تخت بیمارستانی افزوده شد