مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-02سياسي

دستاوردهای دانش بنیان مرکز تحقیقات پزشکی قانونی


رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در تاریخ از دستاوردهای دانش بنیان مرکز تحقیقات پزشکی قانونی رونمایی و تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، برای آشنایی با کارکردهای دو دستاورد STR Typing و دستگاه هموژنایزر ، با ما همراه باشید.

1.

کیت تعیین هویت ژنتیک چیست؟ کیت IG_17PLEX DRT Amplification PCR Kit از نواحی مختلف ژنوم انسان برای بررسی تفاوت های افراد در جمعیت استفاده می کند تا بتواند با دقت بسیار بالایی افراد را در جمعیت بر اساس ویژگی های منحصر به فرد هر شخص در آن نواحی از یکدیگر تمیز دهد.

این کیت در تعیین هویت ژنتیکی انسان، بررسی رابطه ی پدربودگی (ابوت) و خویشاوندی و همچنین در پایگاه های داده های ژنتیکی کاربردهای فراوانی دارد.

ویژگی های کیت تعیین هویت ژنتیک تولید شده عبارتند از: 1- استفاده از تکنولوژی PCR مستقیم بر روی کارتهای نگهدارنده DNA و استاندارد بین المللی (همچون کارت Whatman ® FTA ®) (این ویژگی علاوه بر قابلیت انجام PCR مستقیم بر روی خون تازه، بزاق و ادرار می باشد) 2-دارای 17 جایگاه کروموزومی مورد توافق بین المللی 3-واجد دو جایگاه کروموزومی برای تعیین جنسیت (یک جایگاه بیشتر از کیت معادل خارجی) به منظور شناسایی افراد مذکر دارای حذف کروموزومی و یا جهش در لوکوس آمیلوژنین 4-واجد تمامی ملزومات STR Typing بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای دانش بنیان مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

دستاوردهای دانش بنیان مرکز تحقیقات پزشکی قانونی