مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-02بين الملل

محمود عباس برای جنبش حماس شرط گذاشت


رییس تشکیلات خودگردان در خصوص آشتی داخلی فلسطینی گفت، حماس باید قطعنامه های مشروع بین المللی را به رسمیت بشناسد و اگر این موضوع رخ دهد دولت وحدت ملی فورا تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین که به مصر سفر کرده، در اقامتگاه خود در قاهره با تعدادی از روزنامه نگاران و خبرنگاران مصری نشستی برگزار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری سما ، عباس میهمانان خود را در جریان آخرین تحولات فلسطین و تماس هایش با تعدادی از سران عرب قرار داد.

وی گفت، موضع دولت فعلی آمریکا در قبال مسأله فلسطین خوب است و این دولت، موافق راهکار دو دولتی و عدم گسترش شهرک سازی اسراییلی است، با اقدامات یکجانبه مخالف است و تصمیم خود برای بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس شرقی (که در دوره ترامپ تعطیل شد) را اعلام کرده است.

عباس درباره دیدار خود با بنی گانتز نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: دراین دیدار خواستیم اسراییل قطعنامه های مشروع بین المللی را به رسمیت بشناسد، توافقنامه های امضا شده بویژه اسلو را اجرا کند، همچنین درخواست کردیم شهرک سازی و تجاوزات شهرک نشینان علیه ملت ما متوقف شود.

درباره مسایل دیگری نیز صحبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس برای جنبش حماس شرط گذاشت

محمود عباس برای جنبش حماس شرط گذاشت