مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-02دانش

جزییات طرح تمام وقت اساتید دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد


دستورالعمل خدمت اعضای هیات علمی به شیوه تمام وقت ویژه دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای این دانشگاه بررسی شد و کلیات آن به تصویب رسید.

- دستورالعمل خدمت اعضای هیات علمی به شیوه تمام وقت ویژه دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای این دانشگاه بررسی شد و کلیات آن به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی احمدی در این نشست اظهار کرد: با توجه به همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های وزارت علوم با دانشگاه های وزارت بهداشت، طرح تمام وقت ویژه مطرح شد که بر اساس آن اعضای هیات علمی لازم است 54 ساعت در هفته در خدمت دانشگاه باشند که 40 ساعت از آن حضور موثر در دانشگاه و طبق برنامه مشخص و روشن در دانشکده و گروه است.

14 ساعت مابقی نیز بر اساس خدماتی است که به دانشگاه ارائه خواهند داد و ساعات اضافی پیش بینی شده برای خدمت عضو هیات علمی جهت تحقق برنامه های طرح تحول راهبردی دانشگاه در اثرگذاری اجتماعی، کارآفرینی، توسعه فناوری، همکاری های بین المللی و خدمات در مسیر تعالی سازمانی دانشگاه، مورد بهره برداری موثر قرار می گیرد.

رییس دانشگاه تربیت مدرس افزود: محاسبه ساعات حضور اساتید در دانشگاه های تحت نظر وزارت بهداشت بر اساس روش حضور و غیاب با کارت صورت می گیرد، اما در دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم، اینگونه نیست و به دلیل مغایرت آن با پویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح تمام وقت اساتید دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

جزییات طرح تمام وقت اساتید دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد