مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-02سياسي

پیگیری تشکیل اداره کل راه آهن آذربایجان غربی


به منظور استفاده از ظرفیت های زیرساخت ریلی منطقه آذربایجان غربی در صادرات و تبادلات مرزی، مقرر شده است تا زمان تشکیل اداره کل راه آهن، دفتر راه آهن آذربایجان در شهر ارومیه با تمامی اختیارات قانونی استقرار یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، با توجه به پیگیری های مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان غربی جهت شکل گیری اداره کل راه آهن آذربایجان غربی به منظور استفاده از ظرفیت های زیرساخت ریلی منطقه در صادرات و تبادلات مرزی، نشست سیدمحسن حمزه لو؛ رییس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی استان با حجت الاسلام ذاکر؛ نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی به همراه شارلی انویه تکیه؛ نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه آهن آذربایجان برگزار شد.

  هم اندیشی برای تسریع در فرآیندهای شکل گیری اداره کل راه آهن استان از مهم ترین محورهای این نشست بود که مقرر شد تا زمان تشکیل این اداره کل، دفتر راه آهن آذربایجان در شهر ارومیه با تمامی اختیارات قانونی استقرار یابد.

  در این دیدار بر استفاده از ظرفیت های زیرساخت ریلی منطقه به ویژه ایستگاه راه آهن ارومیه و تکمیل ایستگاه سوخت رسانی قطار و انبار کالاها  تأکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تشکیل اداره کل راه آهن آذربایجان غربی

پیگیری تشکیل اداره کل راه آهن آذربایجان غربی