مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-02اقتصادي

جهش در تولیدات کشاورزی لرستان با کشاورزی حفاظتی و نیمه حفاظتی محقق می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: جهش در تولیدات کشاورزی استان با انجام کشاورزی حفاظتی و نیمه حفاظتی در اراضی دیم محقق می شود.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: جهش در تولیدات کشاورزی استان با انجام کشاورزی حفاظتی و نیمه حفاظتی در اراضی دیم محقق می شود.

اسفندیار حسنی مقدم در جلسه ستاد زراعت سازمان جهاد کشاورزی که امروز یازدهم شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: تغییر زمان کشت محصول سیب زمینی و چغندرقند از بهار به پاییز و نیز کاشت نشایی باعث کاهش مصرف آب می شود، با توجه به عدم بارش مناسب و کم بودن آب سفره های زیرزمینی انجام این مهم واجب و ضروری است.

وی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها را موظف کرد با هماهنگی امور آب نسبت به شناسایی و ابطال مجوز افرادی که موافقت اصولی حفر چاه جهت استفاده در گلخانه، دامداری، مرغداری، پرورش شترمرغ و.

را گرفته و یا آب رودخانه ها را پمپاژ و اقدام به فروش می آیند اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اهمیت کشت کلزا، خاطرنشان کرد: 84 درصد روغن کشور از خارج وارد می شود و طی چهار سال آینده واردات روغن باید به 50 درصد برسد لذا در قالب یاوران تولید آموزش اصولی کشت کلزا توسط مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم به تعهدات خود که کاشت 5 هزار هکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش در تولیدات کشاورزی لرستان با کشاورزی حفاظتی و نیمه حفاظتی محقق می شود

جهش در تولیدات کشاورزی لرستان با کشاورزی حفاظتی و نیمه حفاظتی محقق می شود