مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 23:552021-09-01اقتصادي

تولید 50 نوع محصول منطبق با استانداردهای روز دنیا در ذوب آهن اصفهان


محمد امین یوسف زاده مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه اصفهان به تشریح انواع محصولات تولیدی در این کارخانه عظیم پرداخت که مشروح آن را در ادامه می خوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، محمد امین یوسف زاده در تشیح انواع محصولات تولیدی کارخانه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: مدیریت مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان شامل چهار کارگاه است که 2000 نفر از تلاشگران کارخانه افتخار تولید حدود 50 نوع محصول منطبق با استانداردهای روز دنیا را در این کارگاه ها و با همکاری سایر بخش های کارخانه دارند.

مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان افزود: بخش طراحی این مدیریت در گرید یک R&D است و به عنوان نمونه طراحی ریل زبانه سوزن که قبلاً از کشور فرانسه وارد می شد، از جمله دستاوردهای این بخش به شمار می رود.

در سال 99 رکورد تحویل 60 هزار تنی ریل را ثبت کردیم وی تصریح کرد: تولید ریل، سال ها آرزوی مردم ایران بود و ذوب آهن اصفهان به همت تلاشگران بخش های مختلف کارخانه به این آرزو جامه عمل پوشاند و ایران اسلامی را از قید و بند این وابستگی رها کرد؛ در یک جمله می گویم تولید ریل در ذوب آهن نماد خواستن، توانستن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 50 نوع محصول منطبق با استانداردهای روز دنیا در ذوب آهن اصفهان

تولید 50 نوع محصول منطبق با استانداردهای روز دنیا در ذوب آهن اصفهان