مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 19:052021-09-01بين الملل

شاهکار تایم؛ بایدن با دستار طالبان


مجله تایم، یک عکس ساخته شده و نه ساختگی از جو بایدن و کامالا هریس را روی جلد خود نشانده تا صریح و روشن از نقش ایالات متحده در بازگشت طالبان به قدرت به زبانی بین المللی و همه کس بفهم بگوید.

- .

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- مجله تایم، یک عکس دست کاری شده (ساخته شده و نه ساختگی) از جو بایدن و کامالا هریس رییس جمهوری آمریکا و معاون او را روی جلد خود نشانده تا صریح و روشن از نقش ایالات متحده در بازگشت طالبان به قدرت به صریح ترین شکل ممکن و زبانی بین المللی و همه کس بفهم بگوید یا انتقاد و سرزنش کند.

در این تصویر ساخته شده بایدن به سبک مردان طالب، دستار به سر دارد و معاون او کامالا هریس - هم مانند زنان طالبان برقع پوشیده و تنها چشم های او پیداست.

هر چند دست کاری در تصاویر مغایر امانت داری حرفه ای در روزنامه نگاری است ولی این کار دست کاری نیست چون خواننده را گمراه نمی کند زیرا هرگز در عالم واقع چنین عکسی متصور و محتمل نیست به عنوان یک کار هنری و ژورنالیستی پذیرفته شده است و در خاطره ها می ماند.

تایم، در واقع عکسی را به قصد فریب مخاطب دست کاری نکرده یا بنا بر ملاحظاتی در عکس دست نبرده بلکه بهتر آن است که گفته شود عکس تازه ای ساخته است.

چند سال پیش وقتی یک روزنامه معتبر چاپ تهران تصویر مشهوری از آیت الله طالقانی را بدون سیگار در صفحه اول منتشر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهکار تایم؛ بایدن با دستار طالبان

شاهکار تایم؛ بایدن با دستار طالبان