مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 15:482021-09-01سياسي

کلنگ احداث مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر کرمان به زمین زده شد


با حضور استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین کلنگ احداث پروژه مجتمع دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر با زیربنای 2700 متر مربع و اعتبار 270 میلیارد ریال به زمین زده شد.

- ایسنا/کرمان با حضور استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین کلنگ احداث پروژه مجتمع دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر با زیربنای 2700 متر مربع و اعتبار 270 میلیارد ریال به زمین زده شد.

علی زینی وند استاندار کرمان غروب 10 شهریورماه در این آیین با اشاره به بازدید خود از داروخانه هلال احمر کرمان، گفت: جمعیت هلال احمر نقش کلیدی در تامین داروهای کمیاب و خاص دارد.

وی فعالیت جمعیت هلال احمر در دوران شیوع کرونا را خوب ارزیابی کرد و افزود: داروخانه های جمعیت هلال احمر کرمان و سیرجان جزو داروخانه های مجهز کشور هستند و معمولا بیشتر داروها را دارند.

زینی وند به جمعیت هلال احمر استان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان پیشنهاد کرد: اگر ساختارها اجازه می دهد داروخانه هلال احمر را شبانه روزی کنند.

استاندار کرمان احداث این داروخانه را از ضروریات کرمان دانست و در ادامه برآورد هزینه کرد این ساختمان را حدود 30 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امیدوارم با تلاش ها و همکاری های لازم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر کرمان به زمین زده شد

کلنگ احداث مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر کرمان به زمین زده شد