مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 14:122021-09-01پزشكي

نظام سلامت در یکسال آینده بزرگترین عامل رشد اقتصادی و رضایت مردم خواهد بود


کرونا عملکرد نظام سلامت را تحت تاثیر قرار داد و به دلیل بحران کرونا و عملکرد موفق 8 سال گذشته، نظام سلامت در صدر اخبار کشور بوده است.

- معاون کل وزارت بهداشت گفت: کرونا عملکرد نظام سلامت را تحت تاثیر قرار داد و به دلیل بحران کرونا و عملکرد موفق 8 سال گذشته، نظام سلامت در صدر اخبار کشور بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی در آیین تکریم و قدردانی از خدمات دکتر سعید نمکی که با حضور دکتر عین اللهی، معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: شاید تا دو سه دهه پیش، کسی شناخت زیادی از وزرای بهداشت نداشت اما در یکی دو سال اخیر، مواضع و نظرات وزیر و معاونین وزارت بهداشت برای مردم مهم بوده است.

وی افزود: در یکسال آینده، عملکرد حوزه سلامت، بززگترین عامل تعیین کننده رشد اقتصادی و نیز رضایت عمومی و حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

حفظ وحدت و تلاش حداکثری فارغ از جناح بندی های سیاسی برای کمک به وزارت بهداشت، وظیفه ای ملی است.

معاون کل وزارت بهداشت یادآور شد: کمک دولت و تمام نهادها به وزارت بهداشت به ویژه در حوزه مالی و سیاسی در این شرایط، نقش بسیار مهمی دارد البته نباید فراموش کنیم که حوزه سلامت فقط مربوط به کرونا نیست و بیماری های واگیر و غیرواگیر از مشکلات مهم مردم و نیازمند توجه ضروری و جدی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام سلامت در یکسال آینده بزرگترین عامل رشد اقتصادی و رضایت مردم خواهد بود

نظام سلامت در یکسال آینده بزرگترین عامل رشد اقتصادی و رضایت مردم خواهد بود