مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 14:102021-09-01حوادث

طرح تشدید ویژه ناوگان مسافربری در ماه پایانی شهریور


سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ایام پایانی تابستان و تردد مسافران با ناوگان مسافربری طرح تشدید با این ناوگان در محورهای خروجی استان به شدت اجرا می شود.

- مهدی خمر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارسدر زاهدان اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی تابستان و تردد مسافران با ناوگان مسافربری طرح تشدید با این ناوگان در محور های خروجی استان به شدت اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تمامی دستورالعمل های ستاد ملی کرونا به شرکت های مسافربری استان ابلاغ شده است و باید این ناوگان از 60 در صد ظرفیت خود در حمل و نقل مسافر را رعایت کنند، افزود: پرسنل این یگان علاوه بر اجرای این طرح در محور های خروجی و در جلوی یگان ها و با مشارکت پرسنل حمل و نقل استان از  پایانه های مسافری  نظارت ناوگان را به طور ویژه مورد بررسی قرار می دهند.

سرپرست پلیس راه سیستان و بلوچستان گفت: به هیچ عنوان از تخلف راننده یا شرکت های حمل و نقلی که دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند در این حوزه چشم پوشی نخواهد شد.

وی ادامه داد: بهتر است مسافران اقلام بهداشتی شخصی خود را به همراه داشته باشند و چنانچه قصور یا کوتاهی از سوی رانندگان و شرکت های حمل و نقل مشاهده کردند مراتب را از طریق سامانه پیامکی  110120  اطلاع دهند تا در پاسگاه بعدی و  کمترین زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تشدید ویژه ناوگان مسافربری در ماه پایانی شهریور

طرح تشدید ویژه ناوگان مسافربری در ماه پایانی شهریور