مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-01اقتصادي

اجرای سه طرح عظیم توسعه ای شرکت فولاد خوزستان عملیاتی شد


اجرای سه طرح عظیم ماشین ریخته گری اسلب عریض، کارخانه اکسیژن چهار و نیروگاه 520 مگاواتی در شرکت فولاد خوزستان عملیاتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، امین ابراهیمی مدیر عامل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت فولاد خوزستان از زمان تاسیس همواره در مسیر افزایش تولید و تنوع بخشی گام برداشته است.

تا به امروز توانسته ایم با برنامه ریزی و ارتقای تولید، به عنوان دومین تولیدکننده فولاد کشور و بزرگ ترین عرضه کننده شمش فولادی در کشور شناخته شویم و از ابتدای راه اندازی و شروع فعالیت مجموعه، ظرفیت تولید شمش فولاد را از 1/5 میلیون تن، با انجام پروژه های مختلف و فعالیت های مستمر با هدف بهبود تولید و افزایش بهره وری، تا حدود چهار میلیون تن افزایش دهد.

وی آغاز به کار طرح ماشین ریخته گری اسلب عریض را نقطه عطف توسعه فولاد خوزستان دانست و افزود: تامین شمش شرکت های نوردی یکی از اهداف اصلی فولاد خوزستان است.

مجاورت شرکت فولاد اکسین و لزوم تامین اسلب مورد نیاز این شرکت، باعث شد طرح احداث ماشین ریخته گری اسلب عریض در دستور کار قرار گیرد.

پس از اجرای کامل طرح علاوه بر میزان تولید فعلی شمش، سالانه یک میلیون و 200 هزار تن شمش اسلب عریض با گریدهای فولاد آلیاژی و ساختمانی در شرکت فولاد خوزستان تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سه طرح عظیم توسعه ای شرکت فولاد خوزستان عملیاتی شد

اجرای سه طرح عظیم توسعه ای شرکت فولاد خوزستان عملیاتی شد