مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-01اقتصادي

گردشگری در جنوب استان اردبیل متحول می شود


درام از سمت شهرستان خلخال صنعت گردشگری در جنوب استان اردبیل متحول خواهد شد.

- ، اکبر بهنام جو عصر چهارشنبه در مراسم آغاز احداث قطعه اول محور کلور – درام در خلخال اظهار کرد: از سمت خلخال و به طول 17 کیلومتر با انتخاب پیمانکاری توانمند و بومی اجرای این پروژه آغاز شده و در گام اول بانک عامل 100 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تأمین می کند تا از محل فاینانس ماده 56 اجرای این محور ارتباطی سرعت بگیرد.

وی با بیان اینکه از طریق سازمان برنامه و بودجه مجوز ماده 56 دریافت شده و تلاش اداره کل راه و شهرسازی در تحقق اهداف توسعه راه ها شکل اجرایی و عملیاتی به خود گرفته است، تصریح کرد: قرار است در مدت دو سال این پروژه به سرانجام برسد تا زمینه تردد ایمن هموطنان در جنوب استان فراهم آید.

استاندار اردبیل گفت: قطعه دوم این پروژه نیز با همکاری جهاد نصر زنجان در حال اجراست که با اتمام 25 کیلومتر این محور سال آینده با آسفالت ریزی به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بهنام جو مزایای اجرای این طرح زیربنایی را در توسعه و تقویت صنعت گردشگری یادآور شد و افزود: با توجه به وجود آبگرم در این مسیر تلاش می شود تا با سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی گردشگران بیشماری به این منطقه وارد شوند تا امکان توسعه گردشگری و صنایع مرتبط نیز در این منطقه فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری در جنوب استان اردبیل متحول می شود

گردشگری در جنوب استان اردبیل متحول می شود