مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 13:102021-09-01اقتصادي

پای صحبت کارآفرینان اهوازی طرح ملی مشاغل خانگی


طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پس از آسیب شناسی طرح های قبلی و انجام مطالعات داخلی و خارجی در سال 1396 طراحی و به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به منظور اجرا و پیاده سازی این طرح، جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، واسطه ای و تسهیل گر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار با بهره مندی از شبکه های افقی و عمودی شد و با استفاده از شبکه کارشناسان، مشاوران و تسهیل گران خود در سراسر کشور و بهره مندی از ظرفیت های تمامی سازمان های دولتی و غیر دولتی به ویژه بخش خصوصی، در حال شناسایی حلقه های مفقوده و خلاء طرح های مشابه قبلی و توسعه نقش و جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور است.

به این منظور، پیشران ها و کارآفرینان موفقی در استان خوزستان زیر پوشش طرح قرار گرفته اند که هر کدام دغدغه های خاص خود را دارند.

شاید بتوان گفت بهترین راه برای شناسایی مسیر توسعه اقتصادی از محل گسترش مشاغل خانگی و خصوصی این است که پای صحبت های این افراد بنشینیم؛ افرادی که گاهی برای راه اندازی کارگاهی کوچک برای تولید محصولی قابل فروش، از همه دارایی خود که خانه ای کوچک است گذشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای صحبت کارآفرینان اهوازی طرح ملی مشاغل خانگی

پای صحبت کارآفرینان اهوازی طرح ملی مشاغل خانگی