مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-01اقتصادي

تمرکز اختیارات در مرکز کشور اقدامات کارگروه رفع موانع تولید را دچار چالش می کند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بخشی از اختیارات در استان نیست و در مرکز کشور است که همین موضوع ما را دچار چالش می کند و پیگیری مصوبات زمان بر می شود.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بخشی از اختیارات در استان نیست و در مرکز کشور است که همین موضوع ما را دچار چالش می کند و پیگیری مصوبات زمان بر می شود.

مهدی حسینی نژاد امروز 10 شهریورماه در حاشیه جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و چهارمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید با 9 مصوبه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه علاوه بر پیگیری مصوبات قبلی، مواردی درباره واحدهای تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات نیز رسیدگی شد.

حسینی نژاد تصریح کرد: در راستای مباحث مربوط به پیگیری مصوبات جلسات قبل تاکید شد دستگاه های مربوطه در زمان کار کارشناسی زمان بندی ها را رعایت و در صورتی که نیاز است مصوبه ای در تهران دنبال شود، به این مسائل توجه داشته باشند.

رییس سازمان صمت استان کرمان بیان کرد: هماهنگی خوبی در استان اتفاق افتاده و امسال 24 جلسه منظم کارگروه برگزار و تلاش ها برای رفع مشکلات صورت می گیرد.

وی افزود: بخشی از اختیارات در استان نیست و در مرکز کشور است که همین موضوع ما را دچار چالش می کند و پیگیری مصوبات زمان بر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز اختیارات در مرکز کشور اقدامات کارگروه رفع موانع تولید را دچار چالش می کند

تمرکز اختیارات در مرکز کشور اقدامات کارگروه رفع موانع تولید را دچار چالش می کند