مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-01سياسي

درخواست از رییس جمهور: تبدیل وضعیت غسالان موردتوجه ویژه قرار گیرد


سرپرست اتحادیه آرامستان های کشور و مدیرعامل سازمان فردوس های مشهد از آیت الله رییسی درخواست کرد در شرایط سخت کرونا تبدیل وضعیت غسالان موردتوجه و دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اتحادیه آرامستان های کشور، حجت الاسلام مهدوی دامغانی ضمن تقدیر از اقدام شایسته رییس جمهور در دیدار با کارکنان آرامستان بهشت زهرا(س) گفت: در راستای همراهی با رویکرد دولت سیزدهم در خصوص مهار کرونا، کارکنان آرامستان ها نیز باوجود همه خطرات احتمالی ابتلا به ویروس کرونا، با تمام توان در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان فردوس های افزود: تغسیل اموات یک واجب شرعی کفایی است و غسالان با تمام توان در حال انجام این کار تخصصی هستند که برخی شهرها گاهی در شیفت های متعدد این امر انجام می شود بنابراین از رییس جمهور تقاضا داریم تا در شرایط فعلی و افزایش حجم کاری آرامستان ها و کار تخصصی اعضای سالن تطهیر آرامستان ها، تبدیل وضعیت شغلی غسالان در دستور کار قرار گیرد  زیرا این اتحادیه از سال گذشته پیگیر انجام این درخواست بوده ولی تاکنون اقدام چشمگیری صورت نگرفته است.

گفتنی است؛ حجت الاسلام منصوریان، عضو شورای شهر اسلامی مشهد اخیراً آمار واقعی فوتی های کرونا که در آرامستان های مشهد تغسیل می شوند را خیلی بیشتر از آمار اعلامی عنوان کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از رییس جمهور: تبدیل وضعیت غسالان موردتوجه ویژه قرار گیرد

درخواست از رییس جمهور: تبدیل وضعیت غسالان موردتوجه ویژه قرار گیرد