مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-01سياسي

علما مردم را به واکسیناسیون تشویق کنند


استاندار قم از علما و بزرگان قم خواست مردم استان را به واکسیناسیون علیه بیماری کرونا تشویق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز و در حاشیه برگزاری ستاد استانی مبارزه با کرونا با خبرنگاران گفت و گو می کرد با اشاره به مصوبات این نشست گفت: نشست امروز، یکصد و دومین جلسه ستاد استانی کرونا بود که تصمیماتی در آن با توجه به اقتضائات استان تصمیماتی گرفته شد.

وی افزود: در این نشست بر رعایت پروتکل ها و تشدید نظارت ها تأکید شد، ضمن آن که امیدواریم مردم برای رساندن موج فعلی به روند نزولی، مسؤولان را یاری کنند.

استاندار قم با تأکید بر تداوم روند واکسیناسیون در استان خاطرنشان کرد: با توجه به روند مطلوب و شتاب واکسیناسیون، کاهش سن واکسیناسیون نیز در دستور کار است تا ضمن اخذ مجوز این امر از وزارت بهداشت، واکسیناسیون گروه های در معرض آسیب و خطر بیشتر نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان دنبال شود.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها در موضوع تضعیف واکسیناسیون تصریح کرد: امید است ضمن انجام روشنگری های لازم در این زمینه، برخوردهای ضروری نیز در صورت نیاز صورت گیرد.

استاندار قم همچنین از علما و بزرگان خواست مردم را به واکسیناسیون علیه کرونا تشویق کنند تا بتوان در کمترین زمان،  بیشترین مردم را واکسینه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما مردم را به واکسیناسیون تشویق کنند

علما مردم را به واکسیناسیون تشویق کنند