مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-01سياسي

گردشگری فضایی از راه دور با ربات جدید ژاپنی


فناوری آواتار فضایی جدید ژاپن امکان تجربه سفرهای فضایی از راه دور را فراهم می کند.

- فناوری آواتار فضایی جدید ژاپن امکان تجربه سفرهای فضایی از راه دور را فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، گردشگری فضایی در حال پیشرفت و تحقق است، اگرچه محبوب ترین شکل آن هنوز به شکل مجازی است و نه از طریق فضاپیماها و موشک ها.

به همین دلیل یک شرکت خصوصی ژاپنی به نام آواتارین (avatarin) و آژانس فضایی ژاپن(JAXA) در یک پروژه موسوم به پروژه آواتار فضایی همکاری می کنند که به توسعه یک ربات(آواتار) در ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) منجر خواهد شد که در سال 2020 در این ایستگاه فضایی به نمایش گذاشته شد.

در نوامبر سال گذشته، آواتارین و آژانس فضایی ژاپن با موفقیت یک نمایش از این فناوری در ایستگاه فضایی بین المللی داشتند که در آن از یک آواتار فضایی با قابلیت دسترسی عموم برای ارتباط با فضانوردان در ماژول آزمایش ژاپن موسوم به کیبو (KIBO) به نمایش گذاشته شد.

اکنون این پروژه با تکیه بر این موفقیت و با همکاری دانشکده مهندسی دانشگاه توکیو، توسعه و گسترش بیشتر فناوری های خود را هدف قرار داده است.

دو شرکت درگیر در این پروژه می گویند که این فناوری، سفر به فضا و گردشگری فضایی از راه دور، کمک و دستیاری از راه دور و تجربیات مربوط به فضا از راه دور را امکان پذیر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری فضایی از راه دور با ربات جدید ژاپنی

گردشگری فضایی از راه دور با ربات جدید ژاپنی