مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-01اقتصادي

مدیر عامل بانک رفاه: بانک مرکزی در حال راه اندازی ارز دیجیتال ملی است


ارز دیجیتال بانک مرکزی معادل دیجیتال برای پول رسمی هر کشور است که باید شرایطی همچون پذیرش جهانی را دارا باشند و از سوی بانک های مرکزی منتشر شده باشند.

- ارز دیجیتال بانک مرکزی معادل دیجیتال برای پول رسمی هر کشور است که باید شرایطی همچون پذیرش جهانی را دارا باشند و از سوی بانک های مرکزی منتشر شده باشند.

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در حاشیه سی و یکمین همایش بانکداری اسلامی در خصوص ایجاد ارزدیجیتال بانک مرکزی و تبادلات ارزهای دیجیتال سخنرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسان بیت کوین و به نقل از میهن بلاکچین، وی در میزگردی در این همایش عنوان کرد: بانک های مرکزی در دنیا به این سمت رفته اند که به ارزهای دیجیتال توجه کنند.

صندوق بین المللی پول و بانک جهانی نیز به مسئله ارزهای دیجیتال توجه کرده و 80 بانک مرکزی دنیا نسبت به صدور ارزدیجیتال با پشتیبانی بانک مرکزی اقدام کردند.

لله گانی با بیان اینکه بانک مرکزی نیز باید ارزدیجیتال اختصاصی منتشر کند، تصریح کرد: ارز دیجیتال بانک مرکزی معادل دیجیتال برای پول رسمی هر کشور است که باید شرایطی همچون پذیرش جهانی را دارا باشند و از سوی بانک های مرکزی منتشر شده باشند.

مدیر عامل بانک وابسته به وزارت رفاه تأکید کرد ارزهای دیجیتال اختصاصی هر بانک مرکزی یا CBDC در دو نوع عمده فروشی و خرده فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل بانک رفاه: بانک مرکزی در حال راه اندازی ارز دیجیتال ملی است

مدیر عامل بانک رفاه: بانک مرکزی در حال راه اندازی ارز دیجیتال ملی است