مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-01سياسي

منتخبان مردم در شورای شهر با توصیه و سفارش شهردار انتخاب نکنند


منتخبان مردم در شوراهای اسلامی برای انتخاب شهردار و حتی دهیار دقت لازم را مدنظر قرار داده و با توصیه و سفارش در این زمینه کاری انجام ندهند زیرا در غیر این صورت آن فرد دیگر برای شهر یا روستا کار مثبت انجام نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، ابوالفضل مسعودی ظهر امروز در نشست تبیین و توجیه وظایف اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان اظهار کرد: امروز نگاه مردم به تک تک اعضای شورایی بوده که به آن ها رأی دادند و اگر منتخبان مردم وعده و قولی پیش از انتخاب شدن داده اند امروز با رفاقت، انسجام و همفکری به آن جامه عمل بپوشانند.

رییس دادگستری قوچان با تأکید بر اینکه منتخبان مردم باید مراقب باشند تا کسانی که پای صندوق های رأی آمده اند خود را از رأی داده شده ملامت کرده و دلسرد شوند، گفت: تصمیمات و اقدامات در این حوزه باید حتماً شورایی باشد و با سرلوحه قرار دادن وجدان کاری از نظرات دیگران نیز بهره ببرند.

وی بابیان این موضوع که باید از ایده ها و ظرفیت های نخبگان و آن ها را به آبادانی، توسعه و پیشرفت تشویق کرده و به سمت ساخت و وقف آموزشگاه، درمانگاه، پارک و مکان تفریحی سوق دهند.

وی با یادآوری این مطلب که شهرداری باید مسئله بالا یا پایین شهر را کنار بگذارند بلکه توسعه متوازن و استفاده از تمام امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان مردم در شورای شهر با توصیه و سفارش شهردار انتخاب نکنند

منتخبان مردم در شورای شهر با توصیه و سفارش شهردار انتخاب نکنند