مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-01دانش

ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران باید قدرت نه گفتن داشته باشد


دکتر عباسعلی کریمی با اشاره به پیشینه 170 ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ریاست دانشگاه تهران نردبانی بلند است و رییس آن باید قدرت نه گفتن داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست هیئت رییسه دانشگاه با روسای دانشکده ها و بیمارستان ها در سالن دارالفنون برگزار شد.

دکتر عباسعلی کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با مروری بر دوره 4 ساله ریاست، با قدردانی از معاونان، مشاوران، روسای بیمارستان ها و دانشکده ها همکاری با آنان را موجب افتخار خواند و گفت: دوره 4 ساله را پشت سر گذاشتیم و اکنون تا این لحظه که در دانشگاه مسئولیت دارم، قصدی برای خداحافظی ندارم و تا لحظه ای که مسئولیت بر عهده دارم سفت و محکم کار می کنم.

وی افزود: طبیعی است وقتی دولت تغییر می کند، به تبع آن افراد و سلیقه ها نیز تغییر کند و این حق هر گروه است لذا اگر امروز صحبت می کنم حمل بر خداحافظی نیست و اگر چه کاندید دوره بعد نیستم اما قصدی برای استعفا ندارم و تا لحظه ای که از من بخواهند کار می کنم.

کریمی افزود: متاسفانه در چندماه اخیر، برخی از دوستان کم اخلاق، بی اخلاق، نادان و شاید دانا و جوان در حال تیم چیدن و معرفی افراد برای ریاست هستند که این مسئله هرگز در گذشته در دانشگاه ما باب نبوده و بسیار زشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران باید قدرت نه گفتن داشته باشد

ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران باید قدرت نه گفتن داشته باشد