مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-01دانش

رحیمی در وزارت علوم چه کرد؟


 گزارش عملکرد معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم در سال 1399 بر اساس شاخص های اصلی حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری کشور منتشر شد.

-  گزارش عملکرد معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم در سال 1399 بر اساس شاخص های اصلی حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری کشور منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گزارش فعالیت های دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور در حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری در قالب 10 شاخص اصلی مورد بررسی قرار گرفته که در بخش عمده این مدت، غلامحسین رحیمی به عنوان معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم مشغول به کار بوده است.

در این گزارش مواردی چون رتبه اول منطقه در انتشار مقالات علمی بین المللی ، 46 پارک علم و فناوری با بیش از 13 هزار میلیارد تومان فروش ، برابری رتبه تعداد مقالات علمی منتشر شده و تعداد استنادات مقالات برای اولین بار (رتبه 15 در اسکوپوس)، 14750 آزمایشگاه و بیش از 190 هزار نفر مشارکت کننده در دوره های مهارت آموزی مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین وضعیت ایران در حوزه علم و فناوری مورد بررسی قرار گرفته است: - شاخص های پژوهش و انتشارات علمی کشور شامل (نسبت تعداد پژوهشگر به یک میلیون نفر جمعیت کشور، انتشار مقالات بین المللی علمی ایران و کمیت تولید علم ایران، رتبه استنادی ایران، درصد رشد تولیدات علمی، سرانه سالانه مقالات اسکوپوس به تعداد اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی در وزارت علوم چه کرد؟

رحیمی در وزارت علوم چه کرد؟