مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-01سياسي

رییسی: اخبار خوبی از افزایش واردات و تولید داخلی واکسن دریافت شده است


رییسی رییس جمهوری در جلسه امروز هیئت دولت یادآور شد: مراکز واکسیناسیون به همت وزارت بهداشت و همکاری نهادهای ذیربط 2 تا 3 برابر شده است.

امیدواریم با تامین واکسن های مورد نیاز از محل واردات و تولیدات داخلی هر چه سریع تر امکان بازگشایی مراکز آموزشی فراهم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به پیشنهاد تخصیص زمین ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای خانواده ایثارگران، گفت: این پیشنهاد را به فال نیک می گیریم و خیلی مناسب است که نهضت مسکن سازی در دولت سیزدهم با ساخت مسکن برای ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و جانبازان آغاز شود.

رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه دغدغه هایی درباره ذخایر کالاهای اساسی وجود داشت که با پیگیری های انجام شده مرتفع شده است، افزود: ذخیره کالاهای اساسی انجام شده بود، اما با میزان مصوب فاصله داشت که با اقدامات انجام شده در روزهای اخیر این نگرانی برطرف شده و دوباره به وزارتخانه های ذیربط تاکید می کنم با رصد دقیق وضعیت بازار اجازه ندهند در زنجیره تامین کالا از تولید تا مصرف هیچ اجحافی در حق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعمال شود.

رییسی در بخش دیگری از سخنانش، افزایش آمار واکسیناسیون در برابر بیماری کرونا را قابل تقدیر اما ناکافی عنوان کرد و اظهار داشت: ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اخبار خوبی از افزایش واردات و تولید داخلی واکسن دریافت شده است

رییسی: اخبار خوبی از افزایش واردات و تولید داخلی واکسن دریافت شده است