مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-01اجتماعي

تناسب مجازات درباره ورود و اقامت غیرمجاز اتباع خارجی به کشور وجود ندارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: جهت ورود و اقامت غیرمجاز اتباع خارجی به کشور تناسب مجازات وجود ندارد، ضمن اینکه کرمان؛ - ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: جهت ورود و اقامت غیرمجاز اتباع خارجی به کشور تناسب مجازات وجود ندارد، ضمن اینکه کرمان؛ مهم ترین استان درگیر مشکلات اتباع است.

سیدمهدی قویدل امروز 10 شهریورماه در نشست با سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استان کرمان افزود: علی رغم اینکه مسئله ساماندهی اتباع خارجی در استان کرمان یک دغدغه جدی محسوب می شود اما تاکنون برنامه منسجمی دراین خصوص در سطح استان اجرا نشده است.

وی افزود: حضور بدون ضابطه اتباع خارجی در سطح کشور، در کنار فرصت های آن می تواند تهدیدی نیز به دنبال داشته باشد، اما تا به امروز در برخی موارد از کنار این مسئله مهم عبور کرده ایم و توجه راهبردی به آن نشده است.

قویدل سپس با اشاره به اینکه برخی موضوعات در عمق جامعه ریشه دوانده و تغییر فرهنگ آن بسیار دشوار است، بیان کرد: متاسفانه نگرشی در کشور ایجاد شده مبنی بر اینکه برخی مشاغل صرفا باید توسط اتباع خارجی انجام شود در حالی که نیروی کار ایرانی توان انجام آن کار را دارد و این امر آسیب جدی به فرصت های شغلی جامعه وارد کرده و می طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناسب مجازات درباره ورود و اقامت غیرمجاز اتباع خارجی به کشور وجود ندارد

تناسب مجازات درباره ورود و اقامت غیرمجاز اتباع خارجی به کشور وجود ندارد