مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-01فرهنگي

برگزاری هر ماه 5 نشست تخصصی در فضای مجازی در کانون پرورش فکری ایلام


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از برگزاری 5 نشست تخصصی در هر ماه برای کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

- محمدرضا رستم پور در گفت وگو با ایسنا،اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در طول ماه 5 نشست تخصصی با موضوعات فرهنگی، ادبی و هنری در بستر فضای مجازی برای کودکان ایلامی برگزارمی کند.

وی با بیان اینکه انجمن های نمایش، شعر، داستان،عکاسی، سرود، قصه گویی در کنار فعالیت های معمولی و روزانه خود نشست های تخصصی را با حضور مهمانان مطرح کشوری برگزار می کند، تصریح کرد: هر ماه یک موضوع خاص در این نشست های تخصصی با حضور مربیان و کارشناسان کانون ایلام پیگیری شده و رویکرد آموزشی و نقد و بررسی آثار دنبال می شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تاکید کرد: برگزاری این نشست ها می تواند در پرورش افکار کودکان و نوجوانان ایلامی که به آموزش های تخصصی علاقه دارند، تحول چشمگیر ایجاد کند و تاکنون نیز حاصل کار انجمن ها را در تولید آثار قابل توجه از طرف کودکان و نوجوانان عضو کانون مشهود بوده است و شاهد سیر رشد مخاطبین این نشست ها بوده ایم.

رستم پور گفت: در ماه جاری با موضوع محرم و واقعه عاشورا قصه های قابل توجهی از طرف اعضای کانون تولید شد و در صداوسیمای ایلام نیز پخش شده است و در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هر ماه 5 نشست تخصصی در فضای مجازی در کانون پرورش فکری ایلام

برگزاری هر ماه 5 نشست تخصصی در فضای مجازی در کانون پرورش فکری ایلام