مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-01دانش

علاقه دانشجویان عراقی برای تحصیل در دانشگاه های ایران


مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بیشتر دانشجویان عراقی علاقمند به تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های ایران هستند.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بیشتر دانشجویان عراقی علاقمند به تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های ایران هستند.

  مهدی صادقی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به افزایش استقبال دانشجویان عراقی از این دانشگاه، اظهارکرد: طی سال گذشته حدود 600 دانشجوی عراقی در این دانشگاه مشغول به تحصیل بودند و طبق پیش بینی ها این میزان برای امسال به رقم قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

وی افزود: هرچند تنها چندسالی است که از بین المللی شدن دانشگاه آزاد کرمانشاه می گذرد، اما عوامل مختلفی همچون نزدیکی مسافت، قرابت های فرهنگی و وجود زیرساخت های مناسب افزایش استقبال دانشجویان عراقی از این دانشگاه را به همراه داشته است.

مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه تصریح کرد: شاید تا چندسال پیش دانشگاه آزاد کرمانشاه چندان در بین دانشگاه های عراقی شناخته شده نبود، اما اکنون در کنار دانشگاه های بزرگ کشور که در عراق شناخته شده اند، نام دانشگاه آزاد کرمانشاه نیز قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه دانشجویان عراقی برای تحصیل در دانشگاه های ایران

علاقه دانشجویان عراقی برای تحصیل در دانشگاه های ایران