مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-01ورزشي

مهدوی نیا: تلاش قایقرانان راهیابی به فینال از مرحله مقدماتی است


تلاش قایقرانان بر این است که در مرحله مقدماتی بازیهای پارالمپیک توکیو مستقیم به فینال راه پیدا کنند.

- سرمربی تیم ملی پاراکانو گفت: تلاش قایقرانان بر این است که در مرحله مقدماتی بازیهای پارالمپیک توکیو مستقیم به فینال راه پیدا کنند.

مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با ایسنا، یک روز پیش از برگزاری مسابقات قایقرانی پارالمپیک در ارزیابی از وضعیت دو نماینده ایران برای شرکت در این مسابقات اظهار کرد: شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی دو قایقران اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو هستند که هر دو از نظر آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی گفت: امروز هر دو نماینده ایران با سیستم اتو استارت تمرینات خوبی انجام دادند که امیدوارم هر دو قایقران کشورمان بتوانند در مرحله مقدماتی مستقیم به فینال راه پیدا کنند.

البته در این مرحله چون تنها قایق اول هر گروه مقدماتی مستقیم به فینال راه پیدا می کند، کار ساده ای نیست و باید ورزشکاران تلاش مضاعفی انجام دهند تا کار به مرحله نیمه نهایی نرسد و از مرحله مقدماتی مستقیم راهی فینال شوند.

مهدوی نیا همچنین درباره حریفان شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی در مرحله مقدماتی بازیهای پارالمپیک توکیو، خاطرنشان کرد: استرالیا، انگلیس، آلمان و سوئد حریفان شهلا بهروزی راد و قایقرانانی از کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدوی نیا: تلاش قایقرانان راهیابی به فینال از مرحله مقدماتی است

مهدوی نیا: تلاش قایقرانان راهیابی به فینال از مرحله مقدماتی است