مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-01بين الملل

مانور مشترک نیروی دریایی رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ


نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای نخستین بار در یک گشت زنی امنیتی دریایی مشترک با ناوگان پنجم فرماندهی مرکزی وابسته به نیروی دریایی آمریکا در دریای سرخ شرکت کرد.

- نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای نخستین بار در یک گشت زنی امنیتی دریایی مشترک با ناوگان پنجم فرماندهی مرکزی وابسته به نیروی دریایی آمریکا در دریای سرخ شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اورشلیم پست، در جریان این گشت زنی سه کشتی رژیم صهیونیستی شامل کشتی INS Eilat و دو قایق گشت زنی کشتی جنگی آمریکایی USS Monterey و همین طور هواپیمای آمریکایی P-8A Poseidon را که بر فراز آنها پرواز می کرد، همراهی کردند.

این نیروها همچنین به اجرای مانور در قبال سناریوهای جستجو و نجات ، دفاع هوایی، دفاع از واحد دارای ارزش بالا، عملیاتهای قایق های کوچک و همچین مانورهای دفاعی تاکتیکی پرداختند.

ژنرال دنیل هاگاری، رییس بخش عملیاتهای دریایی در ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد، این همکاری راهبردی بین این نیروها امری حیاتی برای امنیت منطقه ای و دولت اسراییل است.

او گفت: این شراکت با ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا یک شراکت راهبردی به جهت امنیت منطقه و امنیت اسراییل است، این مانور شروع یک همکاری است که درقبال حوزه های دفاع و امنیت در فضای دریایی با هدف پیشگیری از حملات ترورستی گسترش و افزایش پیدا خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مشترک نیروی دریایی رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ

مانور مشترک نیروی دریایی رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ