مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-01بين الملل

وضع قوانین منع آمد و شد در پی وقوع توفند آیدا در نیواورلئان


در پی وقوع توفند آیدا و قطعی برق در بخش های بزرگی از ایالات جنوبی آمریکا، مقامات محلی در نیواورلئان ممنوعیت رفت و آمد در سطح شهر اعلام کردند.

- وضع قوانین منع آمد و شد در پی وقوع توفند "آیدا" در نیواورلئان در پی وقوع توفند آیدا و قطعی برق در بخش های بزرگی از ایالات جنوبی آمریکا، مقامات محلی در نیواورلئان ممنوعیت رفت و آمد در سطح شهر اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی وقوع طوفان سهمگین موسوم به آیدا در ایالات جنوبی آمریکا از جمله لوییزیانا و می سی سی پی و قطعی های گسترده برق در بخش های بزرگی از این ایالات، شهردار نیواورلئان از شهرهای لوییزیانا، قانون منع آمد و شد از ساعت 20 الی 6 صبح را در این شهر وضع کرده و به گفته وی، پلیس چندین مورد دزدی و غارت اموال عمومی به دلیل شرایط بحرانی و قطعی برق در این شهر گزارش کرده است.

بر اساس گزارشات، شرکت های تامین انرژی این ایالات در تلاش برای رفع مشکل قطعی برق در قسمت های مختلف هستند هرچند به ساکنان هشدار داده شده که ممکن است قطعی برق در برخی مناطق هفته ها طول بکشد.

در همین حال خدمات و زیرساخت های شهری نیز در این شهر آسیب دیده اند.

بر اساس آمارهای رسمی، توفند آیدا روز دوشنبه باعث ریزش و تخریب بخشی از یک بزرگراه در نزدیکی لوچدال واقع در ایالت می سی سی پی شده که دو کشته و دست کم 10 زخمی در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع قوانین منع آمد و شد در پی وقوع توفند آیدا در نیواورلئان

وضع قوانین منع آمد و شد در پی وقوع توفند آیدا در نیواورلئان