مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-01ورزشي

ترکیب تیم ملی شطرنج دانشجویان مشخص شد/ 4 استاد بین المللی در جمع ملی پوشان


ترکیب تیم ملی شطرنج دانشجویان ایران به منظور شرکت در دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین دانشجویان آسیا که قرار است از روز پنجشنبه 11 شهریور سال جاری به میزبانی اندونزی برگزار شود، - ترکیب تیم ملی شطرنج دانشجویان ایران به منظور شرکت در دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین دانشجویان آسیا که قرار است از روز پنجشنبه 11 شهریور سال جاری به میزبانی اندونزی برگزار شود، مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در در دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین دانشجویان آسیا، تیم های برتر قاره کهن با هم به رقابت خواهند پرداخت و تیم ملی ایران نیز با ترکیب کامل در هر دو بخش دختران و پسران به مصاف حریفان می رود و در حال حاضر برای کسب آمادگی بیشتر در اردوی آماده سازی به سر می برد.

در تیم زنان، استاد بین المللی وصال حامدی نیا، استاد بین المللی آناهیتا غلامی اوریمی، صفورا قانع و طناز ازلی و در تیم مردان، استاد بین المللی مرصاد خداشناس، استاد بین المللی خلیل موسوی، مهدی غلامی و امیرحسین کاشفی ترکیب تیم ملی شطرنج دانشجویان ایران به منظور شرکت در دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین دانشجویان آسیا را تشکیل می دهند.

هدایت ملی پوشان را در این مسابقات، شادی پریدر به عنوان سرمربی، خاطره عزیزی به عنوان سرپرست فنی و محمد ابراهیم زاده به عنوان سرپرست عهده دار هستند و در تمرین روز گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب تیم ملی شطرنج دانشجویان مشخص شد/ 4 استاد بین المللی در جمع ملی پوشان

ترکیب تیم ملی شطرنج دانشجویان مشخص شد/ 4 استاد بین المللی در جمع ملی پوشان