مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-01پزشكي

تزریق 4 هزار دز واکسن کرونا در سیستان و بلوچستان توسط هلال احمر


تزریق 4 هزار دز واکسن توسط هلال احمر در استان سیستان و بلوچستان میزان مرگ و میر را به کم ترین میزان رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان سیستان و بلوچستان در ماه های اخیر، به منظور کمک به سلامت مردم منطقه و با توجه به شیوع گسترده سویه دلتا وارد استان سیستان و بلوچستان شده و در شهرستان های مختلف بین مردم و بیماران نیازمند توزیع شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این محموله ها شامل ماسک، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز خانگی، محلول ضدعفونی کننده و سایر اقلام مورد نیاز بود که از طریق بانک امانات جمعیت هلال احمر به صورت رایگان در بخش پیشگیری و درمان در حوزه سلامت در اختیار افراد آسیب پذیر قرار گرفت.

قوسیان مقدم ادامه داد: تعامل با مدیران محلی و مدیریت صحیح در توزیع اقلام بهداشتی و ارائه آموزش های لازم به بهره وران از جمله اقدامات موثر در سیستان و بلوچستان بود.

تداوم در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح ناظران سلامت، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده در اماکن عمومی، در کاهش آمار مرگ و میر در استان سیستان و بلوچستان نقش بسزایی داشت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تولید محتواهای آموزشی و توزیع بروشورهای پیشگیری از کرونا با استفاده از ظرفیت خانه های هلال روستایی و آموزش روستاییان به صورت مستمر در جهت رعایت اصول بهداشتی فاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 4 هزار دز واکسن کرونا در سیستان و بلوچستان توسط هلال احمر

تزریق 4 هزار دز واکسن کرونا در سیستان و بلوچستان توسط هلال احمر