مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-01ورزشي

رقابت های لیگ تنیس مردان ایران با انجام 24 دیدار آغاز شد


تیم های حاضر در مسابقات لیگ تنیس ایران با هم به رقابت پرداختند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات لیگ باشگاهی تنیس در بخش مردان با انجام 24 دیدار به میزبانی کشورمان در مجموعه ورزشی چهار باغ البرز آغاز شد.

در گروه اول مسابقات تیم پوشاک وانسی با نتیجه 3 بر صفر ، آکادمی تنیس مسعود فرودنیا ج را برد ، آکادمی تنیس اکبر طاهری ب با نتیجه 2 بر یک آکادمی تنیس مهذب نیا د را شکست داد ، با نتیجه 2 بر یک مغلوب اروین اسپرت شد.

در گروه دوم تیم مهرام با نتیجه 3 بر صفر آکادمی تنیس افزون پلاست کاشان را برد ، آکادمی تنیس البرز الف با همین نتیجه فاخر سیرجان را شکست داد ، آکادمی تنیس مهذب نیا با تکرار نتیجه 3 بر صفر خانه نو را از پیش رو برداشت.

در گروه سوم گاز گستر سعدآباد با نتیجه 3 بر صفر یاران امیر کبیر را مغلوب کرد ، ولسر ویسز ب با نتیجه 3 بر صفر آکادمی تنیس مهذب نیا ج را شکست داد و آکادمی تنیس اکبر طاهری الف با همین نتیجه از سد آکادمی تنیس مسعود فرودنیا ب عبور کرد.

در گروه چهارم توسعه امین دارو با نتیجه 3 بر صفر سیمرغ کلاب را برد ، درنا البرز با این نتیجه مغلوب بومرنگ شد و تنیس سنتر با نتیجه 3 بر صفر آکادمی تنیس بابک را مغلوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های لیگ تنیس مردان ایران با انجام 24 دیدار آغاز شد

رقابت های لیگ تنیس مردان ایران با انجام 24 دیدار آغاز شد