مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-01فرهنگي

همایش چندرسانه ای رستاخیز در شیراز برگزار می شود


رییس بسیج هنرمندان استان فارس گفت: همایش چند رسانه ای رستاخیز تحت عنوان فصل شیدایی2، از دوم تا دوازدهم آبان ماه امسال به میزبانی شیراز برگزار می شود.

- ایسنا/فارس رییس بسیج هنرمندان استان فارس گفت: همایش چند رسانه ای رستاخیز تحت عنوان فصل شیدایی2، از دوم تا دوازدهم آبان ماه امسال به میزبانی شیراز برگزار می شود.

مجید میکاییلی چهارشنبه 10 شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: از آنجا که جشنواره فصل شیدایی طی چهار سال گذشته در استان فارس برگزار شده، امسال و در فصل پاییز با عنوان جدیدی برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه در این راستا همایش چند رسانه ای رستاخیز آبانماه امسال توسط سازمان بسیج هنرمندان استان فارس برگزار خواهد شد، افزود: سازمان متبوع در نظر دارد با استفاده از ظرفیت های موجود در استان نسبت به برگزاری جشنواره ها و همایش های مختلف اقدام کند که از جمله این برنامه ها می توان به همایش رستاخیز اشاره کرد.

رییس بسیج هنرمندان فارس ادامه داد: دستگاه های مختلفی در برگزاری این همایش سهیم بوده اند که از جمله این دستگاه ها می توان به رسانه های رسمی، صدا و سیما، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش چندرسانه ای رستاخیز در شیراز برگزار می شود

همایش چندرسانه ای رستاخیز در شیراز برگزار می شود