مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-01سياسي

موسوی مطلق: شیخ حسنعلی نخودکی هرچه داشت از عبودیت و اطاعت حاصل شد


این همه کرامات ظاهره از این شیخ حسنعلی نخودکی در سایه عبودیت و اطاعت حاصل شده بود که هر چه هست و نیست به واسطه همین مسیر حاصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، یادبود هفتاد و نهمین سالگرد رحلت عارف بالله حاج شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی در دارالبکاء فاطمه الزهرا(س) تهران همزمان با دهه سوم ماه محرم با سخنرانی آیت الله سیدابوالحسن مهدوی نماینده مجلس خبرگان و حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق و همچنین قرائت پیام آیت الله حجت هاشمی خراسانی نوه شیخ نیز در این مراسم قرائت خواهد شد.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حمد بی مبتدا و ستایش بی منتها، مر خداوندی را لائق است که آفریننده خلایق است.

شکر بیعد و مدح بیحد مر پروردگاری را قمین است که رافع سماوات و خافض ارضین است و صلوات مکرر و تحیات موفّر بر انبیاء عظام و رسل کرام بویژه بر خواجه لولاک رسول خاتم و سید ولد آدم حضرت محمدبن عبدالله (صلی الله علیه و آله وسلم) و بر خلفاء اخیار و عترت اطهار بخصوص نفس نفیس و جوهر قدیس فاتح دور وصایت و قطب خلافت، شاه نجف و گوینده لو کشف، وصی مجتبی، علی مرتضی و بر سمیّ و کنیّ وی خاتم کَورِ وصایت و آخرین معدن امانت حضرت مهدی موعود حجت ابن الحسن العسکری (علیه الصوه و السلام) و نفرین ابدی و لعنت سرمدی بر دشمنان آنها تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی مطلق: شیخ حسنعلی نخودکی هرچه داشت از عبودیت و اطاعت حاصل شد

موسوی مطلق: شیخ حسنعلی نخودکی هرچه داشت از عبودیت و اطاعت حاصل شد