مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-01سياسي

آغاز بکار فاز 2 طرح ملی یاس در مهریز/محلات استان در برابر بحرانها توانمند می شوند


رییس جمعیت هلال احمر مهریز از آغازبکارطرح ملی یاس در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح فرد توان انجام کار مشارکتی را پیدا کرده و موجب ایجاد هماهنگی و افزایش تاب آوری در بعد محلی می شود.

- حمید رضا باقری در گفت وگو با خبرنگار فارس از مهریز، اظهار کرد: فاز دوم طرح ملی یاس ،(یاوران آسیب ستیز) با هدف ایجاد انگیزه، ارتقا عزت نفس و پذیرش مسئولیت اجتماعی در بین مخاطبین و نهایتاً توانمند سازی رفتاری، ارتباطی و فرهنگی مدد جویان برگزار می شود.

وی افزود: طرح یاس نخستین اقدام مشترک سازمان جوانان هلال احمر و کمیته امداد؛به منظور آموزش شیوه های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی به کارکنان و بانوان تحت حمایت کمیته امداد در رده سنی 30الی40سال است.

  رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: در طرح آموزشی اجتماع محور یاس،  فرد توان انجام کار مشارکتی را پیدا کرده و موجب ایجاد هماهنگی و افزایش تاب آوری در بعد محلی می شود.

 باقری تصریح کرد: در این کلاس 60 ساعته آموزش های امداد و کمکهای اولیه، خدمات داوطلبانه، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آشنایی با مهارتهای زندگی و مشاوره گروهیبه بانوان ارائه می شود.

وی با مهم دانستن آموزش برای  مناطق روستایی و صعب العبور یادآور شد: در تعیین نقاط هدف در شهرستانها اولویت مناطق حاشیه نشین و ترجیحا کم بر خوردار مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار فاز 2 طرح ملی یاس در مهریز/محلات استان در برابر بحرانها توانمند می شوند

آغاز بکار فاز 2 طرح ملی یاس در مهریز/محلات استان در برابر بحرانها توانمند می شوند