مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-01سياسي

مؤسسه آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی «فرهمند» منحل شد


معاون آموزشی وزارت علوم از انحلال مؤسسه آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی فرهمند بر اساس شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی خبر داد.

- به نقل از وزارت علوم، علی خاکی صدیق با ارسال نامه ای از انحلال مؤسسه آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی فرهمند، بر اساس شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، خبر داد.

معاون آموزشی وزارت علوم، در این نامه آورده است؛ با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای متعدد مرکز نظارت و ارزیابی در خصوص تخلفات گسترده مؤسسه آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی فرهمند که حاکی از استمرار تخلفات آموزشی و ارتکاب اعمال مخالف با مقررات آموزشی حاکم بر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور است و گزارش های ارائه شده نماینده وزیر در مؤسسه، مبنی بر عدم تشکیل جلسات مربوط به هیئت امنای مؤسسه و اتخاذ تصمیمات فردی و با توجه به اینکه به صورت مکرر اخطارهای نظارتی به آن مؤسسه داده شده بود که تاکنون طی دو مرحله ظرفیت پذیرش دانشجو در آن مؤسسه کاهش یافته و باید نسبت به اصلاح رویه خود اقدام کند.

وی ادامه داد: اما به لحاظ تکرار تخلفات و بی توجهی آگاهانه نسبت به ضوابط آموزشی مربوط، به استناد بند 2 ماده 27 اساسنامه مؤسسه و بند 9 ماده 8 آیین نامه نحوه نظارت بر فعالیت مؤسسات آموزش عالی غیردولتی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تبصره 6 ماده 9 آیین نامه موصوف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤسسه آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی «فرهمند» منحل شد

مؤسسه آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی «فرهمند» منحل شد