مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-01ورزشي

امسال هدف حفاری، قهرمانی در لیگ برتر وزنه برداری نیست


سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری با بیان این که امسال هدف ملی حفاری قهرمانی در لیگ برتر وزنه برداری نیست، گفت: گاهی نوسانات مالی باعث می شود که تصمیم بگیریم با ورزشکاران جوان خود در لیگ برتر شرکت کنیم.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری با بیان این که امسال هدف ملی حفاری قهرمانی در لیگ برتر وزنه برداری نیست، گفت: گاهی نوسانات مالی باعث می شود که تصمیم بگیریم با ورزشکاران جوان خود در لیگ برتر شرکت کنیم.

فراز رامهرمزی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص نحوه حضور ملی حفاری در لیگ برتر وزنه برداری کشور، اظهارکرد: بیشتر ترکیب تیم برای فصل جدید لیگ برتر از وزنه برداران جوان و بومی استان است و هدف ما حمایت از وزنه بردار جوان خوزستانی است، ضمن این که تلاش می کنیم در صحنه نیز رقابت کنیم و نتیجه بگیریم.

وی بیان کرد: در حال حاضر تیم های فولاد آمل و ذوب آهن، وزنه برداران خوب و ملی پوش و حتی خوزستانی ها را به خدمت گرفته اند که با این شرایط، رقابت برابری با این تیم ها نخواهیم داشت.

امسال ملی حفاری برای قهرمانی در لیگ رقابت نمی کند و بیشتر برای پشتوانه سازی و کسب تجربه توسط جوانان تیم در لیگ حاضر می شویم.

سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری با بیان این که امسال در لیگ برتر وزنه برداری جوانان شرکت نمی کنیم، گفت: البته بیشتر همان وزنه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال هدف حفاری، قهرمانی در لیگ برتر وزنه برداری نیست

امسال هدف حفاری، قهرمانی در لیگ برتر وزنه برداری نیست