مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-01سياسي

امید داریم صنایع بزرگ راکد لرستان فعال شود


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت زدایی یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور است و امیدواریم این فضای مثبت منجر به توسعه بیشتر استان و مسائل مبتلابه باشد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت زدایی یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور است و امیدواریم این فضای مثبت منجر به توسعه بیشتر استان و مسائل مبتلابه باشد.

دکتر حسین گودرزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به عنوان مسئول مجمع نمایندگان استان مسائل مربوط به حوزه انتخابیه را دسته بندی و دنبال فرصتی بودم در فضای مناسب با رییس جمهور در میان بگذارم.

وی بیان کرد: موضوع فولاد ازنا را پیگیری کردم که در زمان تصدی ریاست قوه قضاییه توسط آیت الله رییسی مصوبه ای داشتیم، گفتند آن زمان دستوری دادم اما الان خودم مستقیماً مسئول و رییس دولت هستم.

در این راستا هفته آینده مکاتبات اداری را داشته باشیم که موضوع را دنبال کنیم.

گودرزی ادامه داد: همچنین مسئله صنایع غذایی گهر دورود را مطرح کردم و موضوع مافیا و مسائل بانکی که 10 سال است جلوی واگذاری این صنعت را گرفته است.

این نماینده مجلس افزود: این درحالی است که هرکدام از این صنایع می تواند بالای 1000 نفر اشتغال زایی مستقیم داشته باشد و با توجه به محرومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید داریم صنایع بزرگ راکد لرستان فعال شود

امید داریم صنایع بزرگ راکد لرستان فعال شود