مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:102021-08-31پزشكي

42 بیمار کرونایی جدید در شاهرود و میامی بستری شدند


معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: در شبانه روز گذشته 42 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های تحت نظارت این دانشگاه بستری شدند.

- احسان بینش در گفتگو با در شاهرود و میامی وخیم است.

وی با بیان اینکه 226 نفر هم اکنون در شاهرود بابت کرونای قطعی بستری هستند، افزود: در 48 ساعت گذشته 258 بیمار کرونای قطعی جدید در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شناسایی شده اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مجموعه بیماران کرونایی در شهرستان های تابعه دانشگاه از ابتدای شیوع در جامعه هدف شاهرود و میامی بحرانی است لذا از مردم می خواهیم در تجمعات حضور پیدا نکند.

تا امروز 29 الی 30 درصد جمعیت هدف دانشگاه را در دوز نخست واکسینه کرده ایم که نسبت به متوسط کشوری میزان بیشتری واکسن تزریق شده اما توزیع واکسن بر اساس جمعیت صورت گرفته در نتیجه از آنجا که کمبود واکسن در کشور دیده می شود، ممکن است کسری هایی هم باشد.

بینش با بیان اینکه سرعت واکسیناسیون بسته به واکسن دریافتی ما از وزارتخانه دارد، بیان کرد: ما روزانه توان تزریق چهار الی پنج هزار واکسن را داریم اما متأسفانه میزانی که به ما تحویل داده می شود، با این اعداد مغایرت دارد همچنین باید گفت ما آمادگی داریم که مرکز سوم تجمیعی واکسیناسیون را نیز در شاهرود افتتاح کنیم اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 بیمار کرونایی جدید در شاهرود و میامی بستری شدند

42 بیمار کرونایی جدید در شاهرود و میامی بستری شدند